Питання до екзамену


Скачати 42.38 Kb.
НазваПитання до екзамену
Дата14.05.2013
Розмір42.38 Kb.
ТипДокументи
obuch.com.ua > Історія > Документи
Питання до екзамену

  1. Дошкільна педагогіка як наука, основні джерела її розвитку.

  2. Методологічні засади дошкільної педагогіки. Методи наукового дослідження в дошкільної педагогіці.

  3. Актуальні проблеми розвитку дошкільної педагогіки.

  4. Становлення суспільного дошкільного виховання в Україні (історія сучасний стан, перспективи).

  5. Мета та завдання виховання дітей дошкільного віку. (Концепція дошкільного виховання, Державна національна програма «Освіта. Україна XXI», Закон України «Про дошкільну освіту»

  6. Національна доктрина розвитку освіти про пріоритетні напрями розвитку дошкільної освіти.

  7. Базовий компонент дошкільної освіти, його мета та зміст.

  8. Програма виховання дітей дошкільного віку. Характеристика сучасних програм (“Дитина”, “Малятко”, “Дитина в дошкільні роки”, «Я у Світі» та ін.).

  9. Особистість вихователя ДНЗ, вимоги до його професійної підготовки.

  10. Типи сучасних дошкільних закладів, іх функції.

  11. С.Ф.Русова про національний дитячий садок.

  12. Вікова періодизація дошкільного дитинства, її характеристика.

  13. Особливості розвитку дітей в період раннього дитинства. Загальні правила виховання.

  14. Умови успішної адаптації дитини в дошкільному закладі.

  15. Виховання дітей першого року життя.

  16. Виховання дітей третього року життя.

  17. Особливості організації навчання дітей другого року життя.

  18. Організаційно-методична робота в групах раннього віку. Дослідження даного питання.

  19. Особливості планування навчально-виховної роботи в групах раннього віку.

  20. Обгрунтування необхідності виховання дітей з перших днів життя.

  21. Мета і складові частини різнобічнрго виховання дітей дошкільного віку.

  22. Завдання, зміст і методи морального виховання в дитячому садку.

  23. Проблема індивідуалізації виховання та навчання в дошкільній педагогіці.

  24. Педагогічні умови формування особистості дошкільника.

  25. Поняття “дитячий колектив”, його своєрідність та етапи розвитку.

  26. Концепція дошкільного виховання про зміст та засоби національного виховання дітей дошкільного віку.

  27. Формування колективних взаємин у дітей дошкільного віку. Роль дружби в житті дитини та дитячого колективу.

  28. Дитячі скарги, вередування, впертість. Іх причини та шляхи усунення.

  29. Формування суспільних уявлень у дітей дошкільного віку (зміст, засоби та методи).

  30. Зміст і методи виховання любові до рідного краю. Дослідження проблеми.

  31. Проблема екологічного виховання дітей на сучасному етапі. Зміст і завдання дослідження.

  32. Проблема статевого виховання в дошкільній педагогіці. Зміст та засоби статевого виховання. Сучасні дослідження проблеми.

  33. Проблема виховання обдарованих дітей.

  34. Виховання гуманних якостей у дошкільному віці. Дослідження цієї проблеми.

  35. Виховання громадянських якостей у дітей дошкільного віку.

  36. Виховання культури поведінки у дошкільників.

  37. Виховання морально-вольових рис особистості в дошкільному віці.

  38. Особливості виховної роботи з “важкими” дітьми.

  39. Походження та сутність гри дошкільника. Дослідження цього питання.

  40. Класифікація дитячих ігор, іх характеристика.

  41. Характеристика сюжетно-рольової гри та її основних компонентів.

  42. Основні етапи розвитку творчої гри. Дослідження цього питання.

  43. Особливості керівництва творчою грою дітей молодшого та середнього віку.

  44. Особливості керівництва творчою грою старших дошкільників. Дослідження проблеми.

  45. Будівельно-конструктивні ігри в ДНЗ. Їх значення та методи керівництва.

  46. Гра-драматизація як різновид творчої діяльності дошкільників.

  47. Значення дидактичних ігор, їх характеристика (види та структура). Дослідження цієї проблеми.

  48. Принципи та методи керівництва дидактичними іграми дітей дошкільного віку.

  49. Народна гра в ДНЗ.

  50. Історія походження іграшки, види іграшок та сучасні вимоги до них.

  51. Режисерські ігри, їх характеристика та особливості керівництва.

  52. Система сенсорного виховання в дитячому садку (історія та сучасні підходи).

  53. Завдання, зміст, засоби розумового виховання.

  54. Основні дидактичні принципи навчання в ДНЗ.

  55. Методи навчання в ДНЗ.

  56. Заняття як форма організації навчання в ДНЗ, їх характеристика.

  57. Сучасні підходи до організації процесу навчання в дошкільному навчальному закладі.

  58. Завдання, засоби, методи естетичного виховання дошкільників.

  59. Організація самостійної художньої діяльності в дошкільному навчальному закладі.

  60. Завдання, зміст та засоби фізичного виховання в дошкільному навчальному закладі.

  61. Завдання та зміст трудового виховання в дошкільному навчальному закладі. Своєрідність праці дошкільників в ДНЗ.

  62. Особистість дошкільника. Особливість її розвитку.

  63. Види праці дошкільників, її зміст та форми організації.

  64. Ознайомлення дітей з працею дорослих.

  65. Поняття “педагогічний процес”. Особливості організації педпроцесу в дошкільному навчальному закладі.

  66. Планування навчально-виховної роботи в дошкільному навчальному закладі.

  67. Зміст та основні напрямки забезпечення наступності дошкільного навчального закладу та школи.

  68. Форми зв’язку дошкільного навчального закладу та школи.

  69. Спільна робота дошкільного навчального закладу та сім’ї у підготовці дітей до школи.

  70. Правове виховання в ДНЗ: завдання та зміст роботи.

  71. Поняття готовності дітей до шкільного навчання. Показники готовності.

  72. Наступність суспільного та родинного виховання. Форми і методи роботи дошкільного навчального закладу з сім’єю.

  73. Роль сім’ї у формуванні особистості. А.С.Макаренко про умови сімейного виховання.

  74. Характеристика різновікової групи, її комплектація, особливості організації різних видів діяльності.

  75. Завдання та зміст економічного виховання в дошкільному навчальному закладі.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

БЕРДЯНСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІНСТИТУТ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ...
Питання до екзамену з курсу «Загальна психологія» для студентів заочної та денної форм навчання

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ

Питання до екзамену

Питання до екзамену (заліку)

Питання до екзамену для студентів

Питання до екзамену з анатомії і фізіології людини

ПИТАННЯ ДЛЯ ЗАЛІКУ/ЕКЗАМЕНУ Розмовні теми

Питання до екзамену
Гуманістична спрямованість найголовніша характеристика педагогічної майстерності

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ З КУРСУ
Сільськогосподарське районування та економіка світового агропромислового комплексу

ПИТАННЯ ДО ЕКЗАМЕНУ (ЗАЛІКУ) З КУРСУ
Сільськогосподарське районування та економіка світового агропромислового комплексу

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
obuch.com.ua
Головна сторінка