Психологічний тренінг для класних керівників 5-х класів Мета


Скачати 32.96 Kb.
НазваПсихологічний тренінг для класних керівників 5-х класів Мета
Дата07.10.2013
Розмір32.96 Kb.
ТипДокументи
obuch.com.ua > Інформатика > Документи
Психологічний тренінг для класних керівників 5-х класів

Мета: підвищення психологічної компетентності класних керівників 5-х класів; стимулювання зацікавленості класних керівників у розвитку професійної компетентності; активізація творчої ініціативи та моральної підтримки діяльності класних керівників
Орієнтовний план проведення

  1. «Знайомство-візитка» (10хв)

  2. Вправа «Галявина очікувань»

  3. Вправа «Правила роботи»

  4. Експрес-опитування

  5. Вправа «Створення образу сучасного підлітка»

  6. Інформаційне повідомлення «Вікові особливості психічного та фізичного розвитку підлітка»

  7. Вправа «Перевтілення» (7 хв)

  8. Вправа «Як заспокоїти клас за 5 хвилин»

  9. Вправа «Я»-висловлювання

  10. Вправа «Галявина очікувань»

  11. Вправа «Прощання»



Пам’ятка для вчителів

Характеристика труднощів

Рекомендації

Повільність (не встигає виконувати завдання, не одразу розуміє, повільно пише, читає)

Причиною може бути тип нервової системи. На уроках не підгонять, заздалегідь повідомляти запитання, повторювати завдання декілька разів, надавати додатковий час.

Батькам рекомендується обстеження у психоневролога, додаткові розвивальні заняття пам’яті та уваги

Погано вчиться (труднощі у запам’ятовуванні, недостатній словниковий запас, не сформованість навчальних навичок)

Причиною може бути педагогічна занедбаність, недоліки виховання або низький інтелектуальний рівень дити

Часто хворіє (а тому не засвоює матеріал, погано розуміє і запам’ятовує)

Причиною може бути астенія, порушення нервової системи.

Вимоги до таких дітей треба знизити.

Використовувати посильні індивідуальні завдання.

Батькам-консультування у лікарів-спеціалістів.

В окремих випадках – направлення на медико-педагогічну комісію

Труднощі у читанні та письмі (поганий почерк, пропуск літер, недописування, заміна тощо)

Причина – недорозвиток мовлення.

Допомога логопеда. Підтримка, похвала учня.

Емоційні порушення (тривожність, замкненість, боязкість, нерішучість, сором’язливість)

Доброзичливе ставлення, підтримка. Не викликати до дошки. Відповідь лише на невелику аудиторію. Індивідуальне навчання. Підготовка рефератів. Підтримка активності й самостійності. Спілкування без залякування і покарань. Батькам-консультування у фахівців

Надмірна рухливість (схильність до відволікання, труднощі у концентрації, імпульсивність, порушення дисципліни)

Причина-неправильний стиль виховання, органічні порушення нервової системи, емоційні порушення.

Головне в роботі з ними – терпіння і наполегливість. Вчити доводити справу до кінця, давати невеликі завдання, здійснювати покроковий контроль, заохочувати бажану поведінку. У депресивній фазі – ненав’язлива турбота, зменшення вимог.

Батькам – зайнятися спортом, гуртковою роботою

Труднощі в контактах (погані взаємини з однолітками або відторгненість у класі)

Допомогти стати потрібним і бажаним. Звертати увагу однокласників на успіхи цих дітей. На позакласних заходах давати можливість проявити себе.

Батькам – сприяти дружбі з іншими дітьми. Вчити вмінню жити серед людей.

Агресивність, запальність, дратівливість

Виявляти максимальну стриманість і терпимість. Необхідно стати «союзником» дитини, щоб спрямувати її активність у конструктивне русло. Тактовно вчити самоконтролю й стриманості.

Батькам – переглянути систему сімейного виховання, особливо сферу покарання. Давати щоденні установки на правильний тип поведінки, самоконтроль.

Демонстративність (бажання бути у центрі уваги)

Надавати можливість висловлювати власну думку перед багатьма «глядачами». Звертати увагу на позитивні дії. Зауваження – нейтральні, іноді тільки поглядом. Змінювати інтервали між проявами уваги.

Батькам – крім виховання «Я» в дитини, звернути увагу на формування звичайних людських рис.

Інфантильність (незрілість, «дитинність»)

Виховувати самостійність, відповідальність.

Батькам – переглянути своє ставлення до дитини, як до маленької. Дитина має бути зрілою, відповідати до її віку.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

ДІЯЛЬНІСТЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Якість виховного процесу школи, його результати повною мірою залежать від учителя, рівня його науково теоретичної підготовки. З метою...

1. Організаційно-педагогічна, виховна діяльність
Організувати роботу класних керівників з естетичного оформлення класних кімнат, школи, території. Провести огляд

Методична розробка Заняття – тренінг для учнів 10 – 11 класів
Мета: підвищення рівня екологічної освіти учнівської молоді з проблем енергоефективності, раціонального використання енергоресурсів,...

Інструкція по користуванню порталом «Мої Знання» mz com ua Для куратора школи
Головні функції на порталі: видача доступу до порталу для вчителів та класних керівників, додавання новин

До уваги керівників, заступників директорів з виховної роботи, класних керівників, учнів
Національною експертною комісією України з питань захисту суспільної моралі за підтримки Міністерства освіти і науки, молоді та спорту...

Психологія соціально-психологічного тренінгу: методи, принципи, зміст
Соціально-психологічний тренінг. Навчання досвід. Різниця між тренінгом і освітою

ПЛАН РОБОТИ УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ на січень 2013 РОКУ
Комунікативний тренінг для керівників закладів освіти за програмою «Лідери освітніх ініціатив»: «Керування і лідерство»

ПЛАН ГРАФІК МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ №
Співбесіди з класними керівниками 5-х класів з питань організації діяльності класних колективів

Тренінг з управління виробничим підприємством «Стратегії управління...
О моделює діяльність виробничого підприємства. Основний контингент заходу склав актив самоврядування шкіл Шевченківського району...

СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИЙ ТРЕНІНГ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК АСЕРТИВНОЇ...
Даний Метод дозволяє ефективно вирішува­ти завдання, пов'язані з розвитком навичок спілкування, керування власними емоційними станами,...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
obuch.com.ua
Головна сторінка