Урок-гра «Тестовий редактор Word» Мета


НазваУрок-гра «Тестовий редактор Word» Мета
Дата10.03.2013
Розмір99.6 Kb.
ТипУрок
obuch.com.ua > Інформатика > Урок
Урок-гра «Тестовий редактор Word»

Мета:

  • навчальна: застосування умінь і навичок роботи в текстовому редакторі на практиці, узагальнити знання, навчитися використовувати Word у творчій роботі;

  • розвивальна : розвинути інтерес до предмета, стимулювати логічне мислення, творчі здібності і пізнавальну активність, сприяти профорієнтації;

  • виховна: формування особистої відповідальності за власний результат і результат роботи товаришів, формування емоційно-позитивного напряму на практичну діяльність, сприяти відповідальному ставленню до своїх обов'язків.


Тип уроку. Урок закріплення умінь і навичок

Обладнання: Комп’ютери класу, програма для роботи та картки з завданнями.

Хід уроку
…Розум полягає

не тільки у знанні,

але й в умінні застосовувати

знання на практиці.

Аристотель

І. Організація класу до заняття (1 хв.)

ІІ. Повторення правил техніки безпеки (4 хв.)

ІІІ. Актуалізація опорних знань (5 хв.)

Перед тим як перейти до нашої теми уроку дізнаємося наскільки добре ви знаєте комп’ютер

Відгадай загадку про складові комп’ютера

Скромний сірий колобок

Довгий, тонкий проводок

Зверху на коробці

Дві великі кнопки

В тебе є хороша книжка,

А в комп'ютера є ......(мишка).
Сотня клавіш, різні знаки

Спершу учні – небораки,

А тепер раз – два і готово

Відстукали слово.

Ось де пальцям фізкультура

І це все – ......(клавіатура).
Ось на нім комп'ютер пише

І малює без зупинки

Найцікавіші картинки

А влаштовує цей хор

Чарівник наш - ......(монітор)
Ось я кнопку натискаю

І папір вже заправляю.

Він друкує без зупинки

Вірші, пісні і картинки

І швидкий він, наче спринтер

Відгадайте, що це ...(принтер)
На ній записані програми

І для тата і для мами

В упаковці як конфета

Швидко крутиться ......(дискета)
IV. Мотивація вивчення теми (2 хв.)

Ми на сьогоднішньому уроці узагальнимо та закріпимо наші знання з теми. Ще 2 тис. років тому давньо-китайський філософ Конфуцій сказав:

Те, що я роблю, я розумію,

Те, що я чую, я забуваю.

Те, що я бачу, я пам’ятаю.

Що і намагатимемося робити на сьогоднішньому уроці. Темою нашого уроку є «Текстовий редактор Word». На цьому уроці ми намагатимемося показати свою обізнаність в роботі з текстовим редактором.

Завдання уроку:

Закріпити свої навики та уміння в роботі з текстовим редактором.
V. Повідомлення завдань командам.(8 хв.)

Три команди, кожна з яких має свого менеджера, а також секретар, який веде рахунок команд.

Завдання 1. Презентація команд. Придумати та зобразити у Word емблему та девіз, менеджері повинні представити свої команди.

(Яка команда закінчила завдання піднімає флажок синій, яка потребує допомоги червоний)

Завдання 2. Турнір-розминка «Обганялки» (за кожне питання по одному балу)

І команда

  1. Редагування – це?(виправлення помилок у документі)

  2. Перш ніж форматувати текст потрібно його?(виділити)

  3. Як задати режим перенесення слів? (Сервіс/мова/розташування переносів)

  4. Як створити новий документ?(Файл/створити)

  5. Як вставити картинку у документ?(Вставка/картинка)

ІІ команда

  1. За допомогою якого пункту меню можна форматувати абзац?(Формат/абзац)

  2. Дії з графічними об’єктами? (Вставити, копіювати, переміщати, змінювати розміри)

  3. Як пронумерувати сторінки? (Вставка/Номер сторінок)

  4. Як створити і вставити таблицю в документ? (Таблиця/вставити/таблицю)

  5. Форматування шрифту – це? (розмір, колір, накреслення)

ІІІ команда

  1. Форматування – це? (надання документу бажаного вигляду)

  2. Як перевірити правопис Word? (Сервіс/правопис)

  3. Як відкрити створений документ? (Файл/відкрити)

  4. Як вставити в документ малюнки з колекції картинки? (вставка/картинка)

  5. За допомогою якого пункту можна налаштовувати сторінки? (Файл/параметри сторінка)

Завдання 3 «Збери слово»

Зібрати з букв у Word слово (букви надруковані у WordArt і розкидані по всьому аркуші). Слова – це можливості, які має Word.

І команда

Форматування

таблиці

ІІ команда

Редагування

формули

ІІІ команда

редагування

таблиці


VI. Релаксаційна пауза (2 хв.)

(Вправи для очей проводе секретар)

1. Погляд спрямовувати вліво-вправо, вправо-прямо, вверх-прямо, додолу-прямо без затримки в кожному положенні. Повторити 5 разів і 5 разів у зворотному напрямі.

2. Закрити очі на рахунок "раз-два", відкрити очі і подивитися на кінчик носа на рахунок "три-чотири".

3. Кругові рухи очей: до 5 кругів вліво і вправо.
VII. Продовження гри (15 хв.)

Завдання 4

Додайте таблицю. Відформатуйте її за зразком. Шрифт тексту - Times New Roman, 12, звичайний. Рядок заголовків зафарбований, текст - Times New Roman, 12, напівжирний.



Завдання 5

Побудувати структурну схему


Завдання 6 «Кросворд»














































































о








































п








































і







































ю

























е













в
























д













а



















с




а













н



















т




г












н









о



м

а

т

у

в

а

н

н

я







о




е




в




в




б
















р




д




к




а




л
















м




а




а




н




и
















у




к










н




ц
















л




т










я




і
















и




о








































р































По горизонталі:

  1. надання документу бажаного вигляду

По вертикалі:

  1. Можливість текстового редактора за допомогою якої можна вводити математичні вирази.

  2. Текстовий…

  3. Операція, яка виконується за допомогою буфера обміну?

  4. виправлення помилок у документі

  5. Її можна додавати до документу, вона містить рядки та стовпці.

  6. Операція, яка виконується за допомогою буфера обміну?


VIII. Підсумок уроку (5 хв.)

Секретар оголошує результати команд та оцінки.

Метод «Коло ідей»

Метод «Коло ідей»

  • На сьогоднішньому уроці мені найбільше запам'яталося…

  • Чи досягли ми мети, яку поставили на початку уроку?

  • Що було легким, а що складним?


IX. Рефлексія. (1 хв.)

Який настрій переповнює наприкінці уроку.



X. Домашнє завдання. (2 хв.) Скласти ребуси до теми Word. Підготуватися до контрольної роботи.

Додати документ в свій блог або на сайт

Схожі:

Урок –гра про НС природного походження
Мета гри: провести повторення вивченого матеріалу з метою перевірки рівня знань учнів по темі "Надзвичайні ситуації природного походження",...

Прізвище, ім’я та по батькові учасника
А4). Редактор Microsoft Word, шрифт Times New Roman, розмір 14 пт (включаючи рисунки), одинарний інтервал, поля 2,5 см. Назва доповіді...

ЗаявкУ на участь у конференції можна заповнити до 1 5 лютого на сайті
Абзацний відступ 10 мм. Редактор формул MS Equation. Рисунки, схеми мають бути вставлені як вставка Рисунок MS Word. Поля дзеркальні:...

Положення про міський конкурс „Урок ХХІ сторіччя” Мета
Організаційний комітет міського конкурсу для учителів початкових класів „Урок ХХІ сторіччя” завершив прийом заявок

Вимоги до публікацій в «Науковому віснику Міжнародного гуманітарного...
Рукописи приймаються електронною поштою або в надрукованому вигляді (2 екз.) та на магнітному носії в ред. Word 6 (Wind 95, Wind...

Тема: Урок іноземної мови
Мета: Сформувати теоретично обґрунтовані знання про урок іно­земної мови як основну форму навчально-виховного процесу з цього предмета...

Гра «Перспективи розвитку Києва – погляд молодих»
Київському ліцеї бізнесу в рамках навчальної дисципліни Загальна управлінська підготовка відбулася імітаційна гра: «Перспективи Києва...

СЛОВА
Головний редактор: Володимир Михальнюк Заступник редактора: Юрій Романюк Директор: Ольга Юрчишин Технічний редактор: Роман Шуманський....

Кіровоградський обласний навчально-виховний комплекс (гімназія-інтернат...
Без гри немає і не може бути повноцінного розумового розвитку. Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини...

Навчально-виховний комплекс (гімназія -інтернат школа мистецтв) Законодавчий...
Завдання: виховувати патріотизм, демократичні уявлення та переконання, стимулювати інтерес до сучасних правових проблем та діяльності...

Додайте кнопку на своєму сайті:
Портал навчання


При копіюванні матеріалу обов'язкове зазначення активного посилання © 2013
звернутися до адміністрації
obuch.com.ua
Головна сторінка